Зар

Pages

Search This Blog

Thursday, October 21, 2010

Захидал

Үлдээсэн зурвасныхаа учиганд сэтгэлээ би шингээсэн байгаа
Үг, өгүүлбэр бүртээ алсад суугаа чамдаа итгэлээ би дайсан байгаа
Чамдаа зориулсан үгс бүрийн далдханд хүслээ би шивнэсэн байгаа
Чимчрэн өмөлзөх уруулийнхаа амтыг чичлэх цаастайгаа нисгэсэн байгаа

Огших зүрх минь догдлон байж зүрхээ чамд зориулсан байгаа
Огторгуйд гэрэлтэх нарандаа залбирч сүлд хийморийг чинь өргөсөн байгаа
Урсах халуун нулимсаараа гоёлын сувдан хэлхээд дугтуйлаад илгээсэн байгаа
Уйтгарт гуниг бүхнийг чинь сарниах гээд нандин бүхнээ судасны лугшилт мэт мэдрүүлсэн байгаа

Холын холд алслан одох шувуудад чамайгаа би захисан байгаа
Намар наашлах агшин бүрийн хүрдийг удаашруулаач гэж зунд би хүссэн байгаа
Хүлээх бүрт удаашрах цаг хугацааг хурдасгаач гэж бурханд би залбирсан байгаа
Надад тэмүүлэх тэр л их хайрыг хүлээнээ гэж амьдралд би амласан байгаа

Мөчийн төдийд чиний тухай хөврөх бодолоо
Мэлтийн гэрэлтэн саран авхайгаас нуун байж
Санан уйтгарласан хүлээлт бүртэйгээ цуг
Сүслэн байж захиа болгон чамдаа илгээлээ

0 comments:

Post a Comment